.

אחד הדברים המתסכלים ביותר, וזה לא חשוב באיזה שלב אתם בעסק - הוא לנוע בחוסר נוחות כשמגיעים לשלב המחיר.

בואו רגע נבין מה קורה.

אני רוצה רגע להבהיר את הנקודה החשובה ביותר בכל הנושא הזה של מכירות,
במידה ואתם מרגישים שאתם יורקים דם על כל מכירה קטנה של כמה מאות שקלים,
רוב הסיכויים שהבעיה היא הרבה יותר פשוטה ממה שאתם חושבים ובמאמר
הזה אני אסביר לכם על 3 דברים עיקריים שמשנים את כל מה שאתם חושבים על
המכירות הבאות שלכם.

קודם, רק כדי להוכיח שזה עובד -
בחודש האחרון בלבד.
מצילומים הכנסתי 38 אלף ש״ח.

ממכירת קורס בי פרו הכנסתי 41 אלף ש״ח.
ממכירת קורסים דיגיטליים, קהילת בי-פרו ומנטורינג הכנסתי 25 אלף ש״ח.

השיווק

בניגוד למחשבה הראשונה שמשהו פשוט לא טוב במכירה,

סיכוי מוצלח ביותר שהכול מתחיל בכלל בשיווק.
כי אני אומר חד וחלק, ברגע שהשיווק שלכם הוא מצוין - המכירה היא קלה.
בכל פעם שאתם מגיעים למצב שאתם מתעקשים על לקוח כדי ״לסגור״ אותו,
אין דבר יותר מתיש וחופר מזה. (גם לכם וגם ללקוח.)
זה אומר שמשהו פשוט לא עובד.
זאת אומרת שאם אתם מרגישים שכל מכירה נהיית ״לא כייפית״ זה השלב שבו
תצטרכו להסתכל דווקא על השיווק שלכם. ברגע שאתם מרגישים שאתם רבים על 100 ש״ח, זה הזמן לשנות משהו.
כשהמותג שלכם חזק, כשהשיווק עובד, כשאתם מרגישים בנוח בתוך הדבר הזה-
המכירה היא פשוט קלה.
הלקוחות הם אלו שמתעקשים עליכם, ולא ההפך.

מקצועיות והתפתחות

מקצועיות היא דרך שלא נגמרת. כל מי שיגיד אחרת, טועה בתכלית.

איך מקצועיות קשורה למכירה?
כי מקצועיות היא לא רק הדבר הזה שאתם עושים וזהו.
כי תסכימו איתי, שלאהוב לצלם זה ממש לא להיות בעל עסק לצילום.
לאהוב להתאמן, זה ממש לא להיות מאמן כושר.
עכשיו בתוך כל זה, בתוך להיות בעל עסק יש מקצועיות אדירה בה כל אחד מאיתנו
חייב להיות וורסטילי, יזם, מקצוען.
אם לא תתמקצעו בתוך הדברים שקשורים בניהול העסק שלכם, הכול יקשה עליכם.
זאת אומרת שלא רק לצמוח מבחינה מקצועית במה שאתם עושים (שזה חשוב מאין כמוהו), אלא גם לצמוח כמי שאתם ביציאה מאיזור הנוחות, התפתחות אישית,
ניהול עסק, יזמות,ֿ יצירתיות ולצאת רגע מהקופסא כדי להצליח למכור
הרבה הרבה יותר.
אנשים מוציאים כסף בקלות הרבה יותר גדולה - על מקצוענים. 

יש מספיק לכולם

תודעת שפע, כמה אנשים אוהבים לטפטף את זה בכל מקום.

אז רגע, הנה משהו אחר.
אני לא רוצה שתחשבו על זה כתודעת שפע אלא פשוט מהמקום של
יש באמת מספיק לכולנו!
בכל פעם שאתם חושבים, ״קשה כל כך להצליח״ - יהיה לכם קשה להצליח.
כי אתם ממשיכים באותו קו, אותו מסלול, אותה דרך ואתם ממשיכים ללכת בה

אפילו שאתם או האנשים מסביבכם טוענים ש״השוק מוצף״, ״יש המון מהתחום הזה.״ ועוד כל מיני משפטים שאין להם כל משמעות.

כי העובדה היא כזו, יש אנשים ששורדים ויש אנשים שמצליחים בגדול.
אלו שמצליחים בגדול לא חושבים על כך שכולם עומדים בשורה.
הם בשורה נפרדת משל עצמם.
הם מצליחים לייצר לעצמם לקוחות שמתאימים ספציפית אליהם.
כי בואו נודה על האמת - יש סיבה שאנשים בוחרים במישהו על פני אנשים אחרים ומוכנים גם לשלם הרבה יותר עבור זה.
תמצאו את האני שלכם בעסק שלכם.
אל תנסו להידמות לאף אחד אחר.
אל תנסו להיות מישהו אחר.
אתם יכולים לפצח את כל זה ולמכור בכפולות של 20 או 30 או 100 מכל מה שהתרגלתם אם רק תיצמדו לדברים הנכונים.
תתחילו מ3 הדברים האלה שמצויינים למעלה ולאחר מכן תכתבו לעצמכם מטרות עיקריות שתגידו לעצמכם בקול רם.
שימו לעצמכם מטרות ברורות,

״אני יוצר תוכן שיווקי מ5 סוגים כדי להבין מה עובד עבורי ולא משהו סטנדרטי.״
״אני מתמקצע גם במה שאני עושה כדי להיות טוב יותר, אבל אני גם עובד על התפתחות, למידה של שיטות שיווק או מכירה, יציאה מאיזור הנוחות כי כל זה יקרב אליי את האנשים הנכונים.״
״יש מספיק לכולם, יש מספיק לכולם, ובתוך המספיק הזה יש את הלקוחות המדוייקים שלי שיכניסו לי 70 אלף שקל בחודש הבא.״

 צאו לדרך חדשה, עוד היום.

רוצים להמשיך לקבל ממני מסרים על יצירת תוכן, שיווק והתפתחות אישית?
תשאירו כאן את הפרטים שלכם ונתראה במסר הבא.
דור.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.